Türk Telekom'dan yapılan açıklamada, spor yaptırımlarının altyapı projeleri, genç sporcu yetiştirme programları ve ülke sporunun geleceğine yönelik çalışmalarla devam edeceği belirtilerek, "Türk sporunun en büyük taraftarı Türk Telekom, Türk futbolunun öncü kulüpleri Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor ile devam eden sponsorluk anlaşmaları kapsamında, kulüplerle yapılan görüşmelerin ardından forma sponsorluklarını yenilememe kararı aldı" denildi.
Açıklamada, uzun yıllar boyunca başta futbol ve basketbol olmak üzere sporun her branşına destek vermeyi kendisine misyon edinen Türk Telekom'un, yaptığı yatırımlarla yaşanan şampiyonlukların ve başarıların en önemli mimarlarından biri olduğu vurgulanarak, şu ifadelere yer verildi:
"Geçtiğimiz 5 yılda Türk futbolunun köklü kulüpleri Galatasaray, Fenerbahçe ve Trabzonspor'un forma sponsoru olan Türk Telekom, kulüplerle yapılan görüşmelerin ardından, Mayıs 2014'te sözleşme sürelerinin bitmesiyle birlikte yeni sezonda forma sponsorluk sözleşmelerini yenilememe kararı almıştır. Uluslararası arenada ülkemizi başarı ile temsil eden profesyonel futbol takımlarımızla yıllardır uyumlu bir işbirliği yürüten Türk Telekom, takımlarımızın kazandığı başarılarla gurur duymaktadır.
Türk Telekom önümüzdeki yıllarda da Türk sporunun en büyük taraftarı olmaya devam edecek ve spora desteğini farklı etkinliklerle sürdürecektir. Türkiye'deki ilk stadyum isim sponsorluğuna örnek olan Türk Telekom Arena işbirliğimiz ise 2020 yılına kadar devam edecektir.
Türkiye'nin spor altyapısına yaptığı yatırımlarla son 10 yıl içerisinde 30 bini aşkın sporcunun yetişmesine katkı sağlayan Türk Telekom, yurt genelinde adını taşıyan amatör spor kulüpleri ile birlikte yaklaşık 5 bin genç sporcuyu desteklemeye devam etmektedir. Halen 45 ilde, 28 branşta, 46 amatör spor kulübü ile faaliyet gösteren Türk Telekom, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da Türk sporunun gelişimine katkı sağlamayı sürdürecektir."