Bordo-mavililer, 2026-2027 sezonunda FIBA Şampiyonlar Ligi'nde yer alacaklarını açıkladı. Trabzonspor'dan yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı: '2026-2027 sezonunda Avrupa sahnesindeyiz! Takımımız, FIBA Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edecek.'