Yüzde 100'ü yerli ilk otomobil için nihayet düğmeye basıldı. Peki yerli otomobilde hangi özellikler yer almalı? İşte benim aklıma gelen 'yerli ve milli' özellikler:
Bagajda yedek lastik yerine mutlaka mangal tertibatı olsun.
Vites kolu 'gerektiğinde kullanılacak şekilde' beyzbol sopasından yapılsın.
Ön kaputa, ışıklarda bekleyen cam silicileri savuşturmak için dışa bakan ekstra su fıskiyeleri konulsun.
Asker uğurlamalarında kullanılmak üzere dışarıya sarkabilmek için cam pervazlarına tabure monte edilebilsin.
Çevirmelerde kullanılmak üzere kapının dışında 'çorba parası cebi' yer alsın.
Özellikle saatlerini İstanbul trafiğinde geçirirken prostat tehlikesi yaşayanlar için koltuklara lazımlık ilave edilsin.
Koltuk kılıfları aynı zamanda ceset torbası olarak kullanılabilsin. (Malum, trafik kazalarına en çok kurban veren ülkeyiz)
Korna yerine 'zart zart' diye egzoz sesi çıkaran ses sistem konulsun. Sistem aynı zamanda okkalı küfür de edebilsin.
Alkollü sürücüyle muhabbet edebilmek üzere programlanmış navigasyon sistemi yer alsın.
Emniyet şeridinde rahat rahat gidebilmek için çakar ve polis sireni 'standart donanım' içinde yer alsın.
Elektriği de geçtim, mümkünse suyla çalışabilsin.