1977 yılında Ray Raymond'un; sevgili eşi için büyük mağazalardan iç çamaşırı almaktan çekinmesi nedeniyle erkeklerin rahatlıkla renkli, iç gıcıklayıcı ürünler alabilecekleri bir dükkan açmasından bugüne çok zaman geçti.
Victoria's Secret artık çekinenlerin, utananların mağazası olmaktan çoktan çıktı. Büyük ilgi çeken şovları her sene beklenmeye başladı. Hatta pek çok televizyon kanalı, yeni yıl programlarını kesip tam gece yarısı Victoria'nın gizli sırlarını ifşa eder oldu.
İLGİ ÇEKME YARIŞI
Son dönemin en ünlü mankenleri olan Kendall Jenner ve Gigi Hadid'i de melekler listesine katan marka, son şovunu geçtiğimiz hafta gerçekleştirdi.
Markanın klasik isimleri Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Lily Aldrige ve son dönemde en favori mankenim olan Elsa Hosk gibi isimlerin podyumda arz-ı endam ettiği şovda, güzel modellerin yine yürekleri hoplatan iç çamaşırlar ile ilgi çekme yarışı vardı. 6 milyon dolarlık havai fişek teması ile dizayn edilen, dünyanın en pahalı sutyeninin de büyük ilgi gördüğü defilenin artçı etkilerinin daha uzun süre devam edeceğine eminim.