Cumartesi günkü Okur Mektupları köşesinde Sürat Kargo yüzünden yaşadığım mağduriyeti yazmıştım. Amacım tabii ki şirketi medya yoluyla cezalandırmak ya da basının gücünü kullanarak alacağımı tahsil etmek değildi. Benim gibi başkaları da mağdur olmasın diye bu dramatik tecrübeyi okurlarımla paylaşmak istemiştim sadece.
Cumartesi sabahının erken saatlerinde Sürat Kargo Müşteri Temsilcisi Fatih Cesur aradı. Son derece nazik bir üslupla şirketleri adına özür dileyip geri ödemeyi hemen yapacaklarını ifade etti. Tek bir şartla geri ödemeyi kabul edeceğimi söyledim. 'Olayın muhatabı olan şirket çalışanlarının asla mağdur edilmemesi, ekmeklerinden olmamaları' koşuluyla... Bu konuda söz almadan geri ödemeyi kabul etmeyeceğimi, genel müdürlük nezdinde de teyit ettirdim.
Keşke bu basit mesele, sizleri ve köşemi bunca meşgul etmeden önce halledilebilseydi. Yine de Sürat Kargo yetkililerine, 'rötarlı' da olsa gösterdikleri anlayış, müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetleri ve iş birlikleri için teşekkür ediyorum.