Ünlü isimler, geçtiğimiz günlerde İtalya'da gerçekleşen tanıtımda buluştu. Saat markası Welder Moody'nin dünya tanıtımı, Türk ve İtalyan marka elçilerinin, lookbook çekimlerinde yer alan yüzlerin, Saat&Saat yönetiminin ve her iki ülkenin basın mensuplarının katılımı ile 2 Şubat Perşembe akşamı, Milano'da Teatro Vetra'da gerçekleşti.
600 NOKTADA HİZMET
Beste Bereket ve Sercan Badur gibi oyuncuların da aralarında bulunduğu 60 kişilik ekip, İstanbul'dan İtalya'ya gitti. Lookbook çekimlerinin dijital ekranlarda misafirlere ilk defa gösterildiği tanıtım partisi öncesinde kısa bir sunum gerçekleştirildi. Davete; projeye destek olan Türk ve İtalyan oyuncular Lavinia Guglielman, Martina Pinto, Edoardo Purgatori ve Gabriele Rossioff katıldı. Ayrıca projede yer alan tasarımcı, DJ, dövme sanatçısı ve müzisyenler de etkinlikte yer aldı. Kısa sunumda Welder Moody'nin gerçek insanlarla kurguladığı iletişim planı aktarılırken, dünya çapında yürütülmesi planlanan dijital odaklı satış stratejisi de anlatıldı. Tanıtımda konuşan Saat&Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, şunları söyledi: "Saat&Saat, bayileri ile beraber 600 noktada çok ciddi bir satış ağına sahip güçlü bir marka. Ancak öngörülebilir riskler almak ve zamana ayak uydurarak sektöre ilham vermek de Saat&Saat gibi kurumların misyonu. Dolayısıyla bugün burada sizlerle bu yolda ilk adımı atmış olduğumuzu göstermekten, tüm iletişim ve pazarlama stratejisi dijital olarak kurgulanmış Welder Moody'yi ilk kez sizlere tanıtıyor olmaktan büyük mutluluk duyuyorum."
GERÇEK KİŞİLER VAR
Saat&Saat Pazarlama Müdürü Seda Küçükfırat Arslan ise şöyle konuştu: "Welder Moody'nin hedef bireylerini tanımak için çok emek harcadık. Bizlerin Y Jenerasyonu olarak tanımladığı, Millenial'lar, bugüne kadar tanımlanmış tüm jenerasyonlar içinde en tartışmalısı. Ama bir yandan da en bağımsızı, en yaratıcısı ve durum böyle olunca da arayışları hiç bitmiyor. Duygularını emojilerle ifade edip app'lerden öğreniyor, Instastory'den alışveriş yapıyor, Whatsapp'ten yöneticileri ile iş konuşuyor, ailelerinden çok Facebook listelerindeki yorumlara güveniyor ve Twitter'dan bilgi ediniyorlar. Zira onlar adeta bir devrim olan internet döneminin tam içine doğdular. Bu yüzden tasarımlarımızda onların beğenisine hitap etmeyi amaçladık ve kampanyamızı sahici insanlarla çektik. Marka elçilerimizi de öykündüğümüz isimler yerine, hem Türk, hem de İtalyanları kendimize benzeyenler arasından belirledik ve tüm stratejimizi dijital olarak kurguladık." Partinin başlamasıyla İtalya'nın tanınmış ve sıradışı DJ'i Ema Stokholma, DJ setinin başına geçti ve seçtiği müziklerle konukların renkli bir gece geçirmesini sağladı. Oyuncu Beste Bereket, projede yer aldığı için mutluluk duyduğunu, zamanın herkes gibi kendisi için de çok değerli olduğunu ifade etti. Davetliler, parti boyunca dans edip keyifli vakit geçirdi.