Beyonce'nin Ivy Park x Adidas koleksiyonunu duyurmasından itibaren bizden ilk giyecek olanların tahminlerini hepimiz yapmıştık ve anlaşılan o ki tahminler birebir ilerliyor. Demet Akalın'dan sonra Hadise de hemen bir parçayı giymiş ve profesyonel bir çekim gerçekleştirmiş. Beyonce ve Hadise arasında kimin öne geçtiğini söylemek güç, çünkü ikisinde de artılar ve eksiler var.
Beyonce, her zamanki gibi dekolteyi mükemmel taşımış ve göz doldurucu görünüyor ancak saçlarının bu kadar uzun oluşu genel tarza iğreti bir dokunuş olmuş. Hadise ise bunun aksine yeni kısa saçlarıyla oldukça modern görünüyor fakat Hadise'nin giyim şekli 'sevgilisi olan utangaç Türk kızı' gibi olmuş. Çünkü biliyoruz ki Hadise normalde bu dekoltenin hakkını verirdi.
Demet Akalın ise böyle parçaları herkesten önce alıp giyiyor ama görünümünden övgüyle bahsetmek çok zor. Böylesine trend parçaları alıp hakkını veremeyecek amatör paylaşımlar yapmak, giydiği parçalara haksızlık oluyor. Kendisine profesyonel bir fotoğrafçı tutmadığı sürece verdiği paralara yazık olacak. Zira bir şeye yatırım yapmak işin yarısıysa, diğer yarısı da onu hakkıyla sunabilmektir.
Heyecanlandıran proje
Son zamanların en çok konuşulan influencer'ların başında geliyor Leonie Hanne. Özellikle Instagram'ın Reels özelliğinin başlamasıyla Leonie adeta sosyal medyanın yeni kraliçesi olmuş durumda. Leonie, Türk markalarının da markajı altında. İpekyol markasıyla ses getiren bir projeye imza attı. Yeni koleksiyondan birçok parçayı kendine has tarzıyla sunan Leonie, bizlerin gönlünü fazlasıyla fethetti. Dünya çapında tanınmış, isim yapmış influencer'ların bütçesini karşılamak kolay değil. Mesela Chiara'nın bir post paylaşımından 50 bin Euro aldığını biliyoruz. Leonie Hanne'in kaşesi şu an için 10-20 bin Euro arası. Story'lerden 5-10 bin Euro alıyor. Belli ki İpekyol bu proje için kesenin ağzını iyice açmış. Heyecan getirmesi ve ilgi çekmesi adına çok da iyi etmiş.
60 bin TL'ye satılan taklit model
Geçtiğimiz günlerde sosyal medyada Bottega Veneta markasının 2021 Resort modeli çokça karşımıza çıkmaya başlamıştı. Fakat gelin görün ki karşımıza çıkan model, 2010 yılında Julian Hakes adında bir ayakkabı tasarımcısının tasarımıyla neredeyse birebir aynı. 2010 versiyonunu Julian Hakes Instagram kurulduğundan beri sosyal medya hesabında paylaşıyor, hatta giyip kullanan insanlar da oldu. Bunların yanı sıra geçtiğimiz yıllarda Marie Claire dergisi Hakes'in bu tasarımını 'Most Extreme Shoes' başlığıyla haber yapmış. Demem o ki, sosyal medya aleminde epey bilindik bir tasarım Hakes'in ayakkabıları. Belki kendisinden ufak da olsa bir açıklama gelir diye sosyal medyamda benzerlik haberini yaptığımda Hakes'i etiketledim ama görmesine rağmen yorumda bulunmadı. İşin bir diğer şaşırtıcı tarafı ise Bottega Veneta'nın esinlenerek plastik malzemeden tasarladığı ayakkabının yaklaşık 60 bin TL'lik etikete sahip olacağı.