Konya'da üretim yapan bir süt fabrikasında çalışan bir şahıs, süt kazanının içine girerek banyo yaptı ve bu görüntüleri TikTok'ta kendi ismini verip paylaştı. Şahsın sosyal medya hesaplarında da çalıştığı süt fabrikasının önünde çekilmiş fotoğrafları vardı.
Tabii görüntüler sosyal medyada paylaşım rekoru kırdı. Tarım Orman Bakanlığı, söz konusu firmaya denetim için ekiplerini acilen gönderdiğini açıkladı. Firma, süt banyosu yapan kişinin amacının markalarını itibarsızlaştırma olduğunu, söz konusu kişinin işine son verilip, hakkında yasal işlem başlatıldığını açıkladı.
Doğrusu görüntüler Bülent Ersoy'un süt banyosunu hatırlattı. Eleman niye onu da çağırmamış ki? Resmen Kleopatra gibi süt banyosu keyfi yapıyordu.
Umarım banyo yapılan o süt bozuktu! Bu gıda teröristinin amacı çalıştığı firmaya zarar vermek mi yoksa TikTok'ta ünlü olmak mı çözemedim. Firmaya zarar vermek istese niye kendini yaksın? Hem işten kovuldu, hem tazminatını kaybetti, hem de hakkında davalar açılacak. Çalıştığı yere çok kinlense de bir insan kendini canlı bomba gibi patlatmaz herhalde.
Bence bu olay TikTok uygulamasının insanımıza pek yaramadığını gösteriyor. Nerede bir rezillik, skandal varsa başrolde TikTok var! Ama süt banyosu gibi vakalarda TikTok gıda denetim seferliği yapar gibi çalışıyor. Daha önce de salçalık domates ve biber turşularını ayaklarıyla ezen çalışanların görüntüleri TikTok'ta yayınlanmış ve olayların yaşandığı firmalar hakkında soruşturma başlatılmıştı.
Bu son süt banyosu vakasından sonra ambalajlı gıdalara bile güvenimiz kalmayacak galiba! Gıda firmaları çalıştırdıkları insanları çok iyi denetlemeli, 30 saniyelik bir video bütün marka değerlerini yok edebilir!
İyi ki satmışız
Lazio formasıyla bu sezon üçü Şampiyonlar Ligi olmak üzere 6 maça çıkan Vedat Muriç, henüz golle tanışamadı. Lazio taraftarı ve bazı yorumcular Kosovalı golcü için ödenen bonservis bedeline "Tamamen bir para israfı" demeye başladı. Elbette Muriç'in alışma sürecine ihtiyacı var ama önce koronavirüse yakalanıp sonra da altı maçta gol atamamak onun adına büyük talihsizlik oldu.
"Muriç satılmasın" diyenler şimdi ne düşünüyor acaba? İyi bir teklif gelirse ve futbolcu "Gitsem mi acaba?" demeye başlayınca, hiç beklemeyeceksin, hemen satacaksın. Fenerbahçe Muriç'in gidişinden hem 17,5 milyon Euro kazandı, hem performansı düşme ihtimali olan bu futbolcuya yüklü maaş ödemekten kurtuldu, hem de gelen parayı çok iyi değerlendirdi, takım uçuşa geçti.
Bu kadar da olmaz ki!
Trendyol'da faaliyet gösteren 'hediyehanem' isimli bir mağazanın sattığı kupada Elif Perinçek'in itfaiyecinin elini tuttuğu anın fotoğrafının basıldığının görülmesi, büyük tepki çekmişti.
Hediye sektörü popüler olanı anında paraya çevirmeyi sever. Söz konusu mağaza, Elif'in sembolleşen parmak tutma hareketini hemen paraya çevirmenin derdine düşmüş. Neyse ki, Trendyol hemen "Hassasiyetinizi paylaşıyoruz... Ürünler hızlıca satıştan kaldırılmıştır" açıklaması yayınladı. Üretici firma da özür dileyip, ürünü satıştan kaldırdığını açıkladı.
Depremin acısı henüz tazeyken toplumumuzu kenetleyen Elif'in üzerinden ticari kazanç sağlamak elbette hiç hoş olmadı. Öte yandan Elif'in itfaiyeci abinin parmağını tutması, 2020'nin sembol hareketi oldu. Hepimiz o fotoğrafa bakıp sevinç gözyaşları döktük, umutlandık. Bu sembol hareketten gelecekte de kar sağlamaya çalışanlar olacaktır. Bence Elif'in ailesi, kızlarının sembolleşen bu hareketinin telif haklarını almalı ve anlamlı yardım projelerinde kullanmalı.