Eskilerde, giydiğiniz şeyin markası görünürse ayıplanırdı. Göğsünde kocaman markalı tişörtleri giyenlere 'kıro' denirdi. Logoların da kıyıda köşede ufacık olanları makbuldü. Maalesef devir değişti; artık giydiğinin logosu, markası ne kadar görünüyorsa o kadar trendsin. Tabii en logosever ünlümüz Demet Akalın'a da gün doğdu. Milano'ya gidip FendixFila markalarının iş birliğinden doğan çizmeyi sosyal medyada paylaşmasıyla son trend bir #Fendimania'nın geleceğinin ipuçlarını vermiş oldu. İki gün geçmeden beklediğim kombin, bomba gibi moda dünyamıza düşüverdi. İlk deneme çoğumuzu tatmin etmedi. Etek seçimi beğenilmedi. Ama trend tam gaz devam ediyor ve önümüzde daha çok denemelerin olacağına eminim. En büyük hayranlığım, Demet Akalın'ın iddialı olup da egosuz olması. Eleştirilere öyle kalitesizce cevap verenler var ki, Demo'muz giyinsin kuşansın; beğenelim beğenmeyelim, bana onu takip etmek her daim keyif veriyor.