AK Parti'nin vatandaşları konuşturduğu televizyon kampanyasının teknik açıdan son derece başarılı olduğunu yazdığımda, içeriği anlamayıp bu yorumu siyasete tahvil edenlerden biraz tepki almıştım.
Peki ne oldu? Hem CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mustafa Sarıgül'ün, hem de CHP'nin yeni televizyon reklamlarının tümünde sıradan vatandaşlar konuşturulur oldu.
Demek ki neymiş; siyasi gözlüğü çıkarınca, aklın yolu bir görünüyormuş!
Şimdi AK Parti'nin yeni reklam filmi konuşuluyor. Üzerinde Türk bayrağı bulunan muhteşem insan kulesi herkesin dilinde. Bir televizyon yazarı olarak tespitimi bir kez daha dillendiriyorum: Adalet ve Kalkınma Partisi, seçimler öncesinde görselliği ve televizyon dilini en iyi kullanan parti. Bakalım diğerleri kulenin de peşinden gidecekler mi?
Bir de şikayetimi dile getirmek istiyorum.
Her seçim öncesinde olduğu gibi sokaklar, caddeler parti bayrakları ile doldu.
Merak ettiğim şu: Sırf sokağında o partinin bayrağı var diye sandığa koşup onlara oy veren kaç seçmen var? Bir plastik bayrağın doğadan yok olması için 300 yıla ihtiyaç var. Peki bu demode bayrak zihniyetinin yok olması için kaç yıl lazım?