İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı yapacağını daha önce duyurmuştu. Ancak alımların ne zaman yapılacağı ve başvuru şartları merak konusu olmuştu. İçişleri Bakanlığı sitesinden yapılan duyuruda personel alımı şartları açıklandı. Resmi açıklamanın gelmesi ile birlikte de konuyla ilgili araştırmalar hız kazandı. Peki, İçişleri Bakanlığı personel alımı başvuru şartları nelerdir? İşte merakla araştırılan o soruların yanıtları…
İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvuru şartlarını ve başvuruların ne zaman yapılacağını bu başlık altından öğrenebilirsiniz…
İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvurusu www.icisleri.gov.tr adresi üzerinden yayımlanan duyuruda verilen başvuru linki üzerinden e-devlet platformuna bağlanılarak gerçekleştirilecek. Adaylar sınav şartlarına uymak koşulu önlerine çıkan ekrandan uygun oldukları pozisyonlara başvurabilecek. Aday seçtiği pozisyonun ardından önüne çıkan kimlik ve nüfus bilgilerinin doğruluğunu kontrol ettikten sonra KPSS 2018 sınav bilgileri ekranından kullanmak istediği puanı seçecek. Öğrenim Bilgisi ekranında yer alan bilgiler kontrol edildikten sonra başvuruda bulunulacak olan pozisyon seçilecek. Adres ve iletişim bilgilerinin girilmesinin ardından Adli sicil bilgileri ve sağlık bilgileri aşamaları gelecek. Bütün bu aşamalar tamamlandıktan sonra fotoğraf yüklenip başvuru tamamlanacak.