GSB KYK memur alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları neler? 500 KYK personel alımı/memur alımı kontenjanları ve başvuru tarihleri!
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından gerçekleştirilecek olan KYK personel alımı başvuruları ve başvuru şartları sorgulamaları başladı. 63 ilde 500 personel alımı gerçekleştirilecek olan yurt yönetim memuru alımı başvuru tarihleri ve şartları netlik kazandı. 4 Ocak 2021 tarihinde başlayan başvurular 20 Ocak 2021 tarihinde son bulacak. Gerekli şartları sağlayanların başvuruları kabul edilecek olup başvuru için gerekli belgeler de belli oldu. Peki, GSB KYK memur alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları neler? 500 KYK personel alımı/memur alımı kontenjanları ve başvuru tarihleri!

4 Ocak 2021 tarihinde başlayan "Sözleşmeli Yurt Yönetim Personeli Alımı Sınav Başvurusu Formu" elektronik ortamda doldurulacaktır. 20 Ocak 2021 tarihinde son bulacak olan başvuruların şartları da netlik kazandı. Öte yandan KYK memur alımı kontenjanları da belli oldu. Peki; GSB KYK memur alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları neler? 500 KYK personel alımı/memur alımı kontenjanları ve başvuru tarihleri!
KYK MEMUR ALIMI/PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI VE KONTENJAN BİLGİSİ!
63 ilde 500 personel alımı gerçekleştirecek olan KYK 500 memur alımı başvuru şartları ise şu şekilde olacak;

1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinin 4, 5, 6 ve
7'nci alt bentlerinde belirtilen şartları taşımak,
2. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
3. Yükseköğretim kurumlarından en az lisans düzeyinde mezun olmak,
4. 2020 yılı KPSS (B) grubu KPSSP3 puan türünden en az 60 (altmış) puan almış olmak,
5. Başvuru tarihinin son günü itibarıyla 65 yaşından büyük olmamak,
6. Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik aylığı almamak, (Dul ve yetim aylığı hariç)
7. Görevini devamlı yapmaya engel hastalığı bulunmamak,
8. Tam zamanlı çalışmaya engel durumu bulunmamak,
Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 1 inci maddesinde istisna edilenler hariç
olmak üzere, sözleşmenin feshi sebebiyle görevinden ayrılanlardan sözleşmelerinin fesih tarihinden
itibaren 1 yıl geçmeyenlerin müracaatları kabul edilmeyecektir. Bu hususun sonradan anlaşılması
halinde yerleştirmeleri yapılmış olsa dahi sözleşmeleri iptal edilecektir.
Adayların başvurunun son günü itibarıyla aranan şartlara haiz olması gerekmektedir

BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI
1. Başvuru şartlarını taşıyan adaylar başvurularını, 04 Ocak 2021 (10:00) - 20 Ocak 2021 (17:00)
tarihlerinde basvuru.gsb.gov.tr adresi üzerinden "Sözleşmeli Yurt Yönetim Personeli Alımı Sınav
Başvurusu Formu" nu doldurarak elektronik ortamda yapacaklardır.
2. Adaylar III- BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER başlığında belirtilen belgelerini başvuru
sisteminde belirtilen yerlere .jpeg formatında fotoğraf olarak yükleyeceklerdir.
3. Adaylar başvurularını tamamladıktan sonra "Başvuruyu Onayla" butonunu kullanarak başvurularını
tamamlayacaklardır.
4. basvuru.gsb.gov.tr adresi üzerinden e-başvuru formunu doldurmayan veya başvurusunu onaylamayan
adayların talepleri dikkate alınmayacaktır.
5. Bu duyuruda belirtilen esaslara uygun olmayan, posta yolu veya şahsen müracaat şeklinde yapılan
başvurular kabul edilmeyecektir.
6. Müracaatların sona ermesinden sonra adayın başvuru bilgilerinde hangi nedenle olursa olsun kesinlikle
değişiklik yapılmayacaktır.
7. Adaylar yalnızca 1 (bir) pozisyon için başvuruda bulunabilecektir.
8. Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve duyuruda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından adayın
kendisi sorumlu olacaktır.