Haberin
kanalı aHaber, haziran ayına da damgasını vurdu. 20 aydır zirvedeki yerini koruyan aHaber, TNS/ Kantar Media'nın haziran ayı ölçümlerine göre en çok izlenen haber kanalı oldu. Haberciliğe getirdiği farklı bakış açısı ile aHaber; Ajans Yeni Gün, Sabah Ajansı, Ajans Bugün, Ajans Gün Ortası, Akşam Ajansı, Gece Ajansı, aHaber Gece, Ajans Hafta Sonu programları ile 24 saate varan canlı yayın maratonunun büyük yükünü üstleniyor. Sektör liderlerini ve başarılı iş adamlarını ağırlayan İş'in Sırrı ve Z Raporu; günün manşetleri ile Medya Dünyası ve Mehmet Akarca ile Günün Yorumu programları ile aHaber en çok izlenen haber kanalı olma özelliğini sürdürüyor. Arka Plan, Söz Teması, Memleket Meselesi, Canan Barlas ile Gündem, Yaz Boz, Diplomasi, Unutma ve Kadraj ile konunun özüne odaklanıp gündemin nabzını tutuyor. Geçmişe ışık tutan, unutulanı hatırlatan iç yapım belgesellerinin yanı sıra, aktüel programları Dijital Çağ, Mutfaktayız, Seyahatname ve Evin Yolu aHaber'in uzun soluklu başarısını günden güne artırıyor. SABAH