Tom Clancy’s Ghost Recon serisinin son oyunu Wildlands, önceki oyunlara göre farklı bir deneyim sunuyor.
Kartelin sonu
Karteli çökertme sürecinden bahsedeyim biraz. Kafanıza göre istediğinizi öldürebiliyorsunuz. Sıra yok. Fakat öldüreceğiniz kişi direkt olarak size sunulmuyor haliyle. Araştırıyoruz, soruşturuyoruz, bilgisayar hackliyoruz, gizli belgeler arıyoruz ve böylelikle öldüreceğimiz kişiyle ilgili bilgi topluyoruz. Bundan mütevellit oyun uzadıkça uzuyor. Görevler kendini tekrar ediyor mu? Evet, bir yerden sonra tekrar ediyor ama ben sıkılmadım açıkçası.
Yeteneklerimizi geliştiriyoruz
Anlaşılır, kolay ve detaylı bir yetenek ağacı var. Kimi oyuncular yetenek ağacını bu oyunda pek gerekli bulmamış. Fakat yetenekler sayesinde drone'unuza gece görüşü, EMP ve termal görüş gibi özellikler ekleyebilir, sync shot kapasitesini artırabilir veya takım arkadaşlarınızın size ulaşma süresini kısaltabilirsiniz.
Teknik detaylar ise pek iç açıcı değil doğrusu. Oyun boyunca en ama en çok nefret ettiğim şey şüphesiz sürüş mekanikleriydi. Gerçekten devasa bir haritaya sahip bir oyun olduğu için araba içerisinde çok vakit geçiriyoruz haliyle. Sürüş mekaniğiyle işler inanılmaz zorlaşıyor. Daha önce bu kadar kötü bir sürüş mekaniğiyle sanırım MotoGP 14'te karşılaşmıştım. Gerçekten insanı deli edecek derecede. Helikopter ve uçağın sürüş mekanikleri arabaya kıyasla çok daha iyi, ama çok daha iyilerini gördüm, daha iyi olabilirmiş. Bu arada kullanabileceğiniz 60'tan fazla araç bulunuyor.
Grafikler nasıl?
Grafikler nedendir bilinmez göründüğü kadar muazzam değil. Sanırım oynarken daha detaylı inceleme fırsatı buluyoruz. Helikopter kullanırken grafiksel açıdan her şey çok güzel duruyor, hatta helikopteri havada durdurup bir süre etrafı izleyesim gelmedi değil. Yerdeyken ise sağı solu incelerseniz aslında o kadar da muazzam görsellik olmadığını anlayacaksınız.
+Brifing sinematikleri
+Devasa harita
-Araç kullanma mekanikleri
-Birbirini tekrar eden görevler