|
 |
 |
 |
Harry Beckwith ile Yaşam Boyu Müşteri Kazanma Sanatı Konferansı
Harry Beckwith Türkiye'de... Sevdikleri, İstedikleri ve Sadakatı: Yaşam Boyu Müşteri Kazanma Sanatı Tarih: 26 Nisan 2005 Saat: 9.30 - 17.00 Yer: Ceylan Intercontinental Tel: 0212 575 59 42 / 0212 575 53 63 www.imiconferences.com
Program 9.30 10.45 Harry Beckwith 10.45 11.15 Kahve Molası 11.15 12.30 Harry Beckwith 12.30 13.45 Öğle Yemeği 13.45 15.00 Ali Atıf Hoca ile Derin Sadakat.... * Balçiçek Pamir * Serdar Erener 15.00 15.30 Kahve Molası 15.30 16.30 Harry Beckwith 16.30 17.00 Soru Cevap
Ali Atıf Hoca ile Derin Sadakat... Sadakat'ın kendisi zaten çok derin bir konu, bir de derin sadakat nasıl olur diyorsunuz değil mi? Olur. Eğer bir şeyin fanatiği olursanız, sadakakatiniz de çok derin olur, hatta depderin olur. Sadece ürünlerin, markaların, diğer tüketim nesnelerinin değil sevginizin aşkınızın da fanatiği olursanız buna rahatlıkla derin sadakat diyebiliriz. Herkesin sizden beklediği sadakatinizi derinleştirmeniz..
Derin sadakat duygusunun sadık olunana fayda sağladığı kesin.. Peki derin sadakat sizin için iyi bir şey mi? Derin sadakat sadık olana zarar verici olabilir mi? "Atıf Hoca ile Derin Sadakat" oturumunda tüm bu konuları reklam ustası Serdar Erener ve usta gazeteci Balçiçek Pamir'la tartışacağız. Her zaman olduğu gibi hem eğleneceğiz hem de öğreneceğiz.
Konferans size ne kazandıracak? 1. Müşteri kazanma ve tutmada en önemli şeyin ne olduğunu net olarak anlamak ve bağlamında, şirketin kritik önem taşıyan kaynakları -zaman ve para- üzerinde hangi noktada yoğunlaşacağını hissetme, kavrama becerisi;
2. Katılımcıyı işinde ve özellikle müşteri kazanma ve tutma bağlamında daha etkin kılacak bir dizi yeni beceri, ustalık;
3. Yüksek bir iyimserlik anlayışı (duygusu) ve işlerindeki birkaç kilit iyileşmenin ve gelişmenin onları çok daha etkinleştireceğine, başarılı kılacağına ve çalışmalarından doyum almalarını sağlayacağına yönelik köklü bir inanç;
4. Microsoft, Hewlett-Packard, Gillette, State Farm Insurance, IBM ve Wells Fargo dâhil olmak üzere, dünyanın en başarılı şirketlerinde çalışmış ve bu şirketlerin satış ve pazarlamadaki on-üç kilit öğesini dikkatle incelemiş bir prezantasyon liderinin görüşleri ve öngörüleri.
 |
|
|
|
|
 |
|