  |
|
Hedef dünya markası olmak
Bellona ve İstikbal markaları ile büyüyen Boydak Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, "Artık tasarım satacağız" dedi.
İSTIKBAL ve Bellona markalarıyla mobilya sektöründe Türkiye'nin en büyük üretici markaları arasında yer alan Boydak Holding, AB süreciyle birlikte hedefini mobilyada 'Dünya markası' olarak belirledi. Temelleri 1950'li yıllara uzanan İstikbal Mobilya'nın, yurtiçindeki yapılanmasını büyük ölçüde tamamladığını belirten Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, bundan sonraki hedeflerinin global bir marka haline gelmek olduğunu söyledi. Boydak Holding'in Türkiye genelinde bini aşkın İstikbal ve Bellona mağazasıyla sektöründe lider konumda olduğunun belirten Hacı Boydak, "Bundan sonraki hedefimiz dünyada kabul edilebilir bir marka olmak. Bu doğrultuda şu anda 70'i aşkın yurtdışı mağaza sayımızı önümüzdeki dönem içinde 300'e çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.
TASARIM SATACAĞIZ Boydak Grubu'nun İstikbal ve Bellona'nın tam entegre yapısı ile ölçek büyüklüğüne eriştiğini kaydeden Boydak, "Artık dünya sandartlarında üretim yapan, en uygun büyüklüğe ulaşmış, kaliteli ve esnek üretim yapan bir yapıya sahibiz. Bu yönde ki yatırımlarımız artık bitti. Dünyanın her bölgesine özel tasarım ve üretim yapıp tasarlayıp satabilecek bir durumdayız. Kumaştan yaya, süngerden elyafa her şeyi kendimiz üretiyoruz. Çünkü son 5 yıldır küresel ekonominin rekabet koşullarına uydurduğumuz yapımızla dünya arenasına çıkmaya hazırladık kendimizi. Şimdi ürünlerimizi dünya pazarlarında kendi markamızla kabul ettirmek için çalışacağız" diye konuştu.
EV KONSEPT MAĞAZALARI Boydak Holding'in bugün 70'in üzerinde ülkeye ihracat yaptığını ve dünya üzerinde 5 bine yakın noktada corner veya reyon sistemi ile hizmet verdiğini ifade eden Boydak, yurtdışı faaliyetleri hakkında ise şunları söyledi: "Önümüzdeki dönem içerisinde bu mağaza sayısın 300 'e çıkartmayı hedefliyoruz. Bu alanda Öncelikli hedef pazarlarımız arasında ise yakın coğrafyadaki ülkeler yer alıyor." İstikbal ve Bellona markaları için Türkiye'de bundan sonra için bundan sonraki süreçte 'Ev Konsept Mağazaları' oluşturma yönünde adımlar atacaklarını belirten Boydak, bunun nedenini de sadece mobilya değil dekorasyona yönelik ürünlerinde yer aldığı keyif alınan mağazalar haline getirmeyi amaçladıkları noktasının altını çizdi. Boydak , Deco markasıyla bir evde bulunabilecek tüm ürünleri tedarik ettiklerini söylerken, grup olarak bu yıl ki ciro hedeflerinin 1.5 milyar dolar olduğunu, bunun 900 milyon dolarına yakınını mobilyadan elde etmeyi hedeflediklerinin altını çizdi. Boydak, yurtiçinde yüzde 35'lerde olan pazar payını yüzde 40'lara çıkarmayı hedeflediklerini açıkladı.
|