|
 |
|
 |
  |
|
Galya Frayman Molınas
Coca-Cola Türkiye Bölgesi Pazarlama Müdürü.
Festivalin en büyük sponsorunun yetkilisi... Rock'n Coke, zaten Coca-Cola Türkiye'nin en büyük projelerinden biri ve bu festivali uzun süreli bir yatırım olarak değerlendiriyorlar. "Müzik adına bir şeyler yapmak istediğimiz bir dönemde önümüze çıktı bu fırsat. Dedik ki; bunu ancak Coca- Cola gibi bir marka yapabilir. Çünkü biz bir gençlik markasıyız" diyor. "2003 Rock'n Coke'un başarısını ölçtünüz mü?" diye sorduğumda anlatmaya başlıyor: "Yaptığımız ankete katılanların yüzde 91'i Rock'n Coke'un en sevdikleri müzik etkinliği olduğunu söyledi. Sahne, ışık ve ses sistemi 5'li skalada 4.5'un üzerinde puan aldı. Müzik kasabası ise 4.29 puan ile en başarılı bulunan noktalardan biriydi. Her yıl festivale katılan yabancı ziyaretçi sayısını artırmayı hedefliyoruz. Böylece İstanbul, dünya gençliğinin takip ettiği uluslararası festivaller arasına girecek. İstanbul'un dünya standartlarında bir festivale sahne olması Türkiye'de kaliteli işlerin yapıldığını dünyaya göstermek adına önem taşıyor."
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|