MICHELIN, geliştirdiği yenilikçi çözümleriyle Türkiye'de 360 derecelik hizmet sunuyor. Sadece ürün satışı değil, Michelin Filo Çözümleri gibi hizmetleriyle müşterilerinin, yakıt giderlerini optimize etmelerine, arıza sürelerini kısaltmalarına, taşıma kapasitelerini arttırmalarına yardımcı oluyor. Yakıttan sonra en büyük maliyet kalemi olan lastiğin yönetimine dair sunduğu hizmetlerle filoların operasyonel maliyetlerini düşürmesine katkı sağlıyor. Michelin Türkiye Ağır Vasıta Satış Direktörü Erol Şimşir, "Toplam sahip olma maliyeti (TCO Total Cost of Ownership) yaklaşımı ile sektörde fark yaratan bir ürün, servis, hizmet karması ortaya koyarak bu süreçte gücümüzü koruyoruz. Doğru lastik seçimi, doğru lastik kullanımı, lastik bakımı, zamanında lastik değişimi ve daha birçok faktör sebebiyle lastik, ağır vasıtalar için maliyet yönetiminde en önemli unsurların başında geliyor. Lastik satmanın da ötesinde, lastik ile ilgili sorunları yönetmeyi amaçlayan 360 derecelik hizmet sunuyoruz" dedi.