Günümüzde özellikle üst segment otomobillerin tanıtılması için çok ciddi reklam maliyetleri harcanıyor ve aynı zamanda yeni otomobillerin reklam filmlerinin kısa bir sürede hazırlanıp yayınlanması gerekiyor. Ayrıca bazı reklam filmleri hazırlanırken oldukça değerli araçlar ciddi hasarlara maruz kalabiliyor.
Otomobillerin reklamının yapılmasında bu sorunları gören İngiltere merkezli The Mill isimli şirket, otomobil endüstrisinin pazarlama alanında pratik olarak kullanacağı bir çözüm üzerinde yoğunlaşarak Blackbird adını verdikleri aracı geliştirmiş. Yapısı bakımından her aracın ölçülerine göre kendini ayarlayabilen aynı zamanda yazılım yüklenerek reklamı çekilecek olan otomobilin sürüş yeteneklerini kazanabilen bu araç efektlerin kolayca yerleştirilmesiyle istenilen otomobile bürünebiliyor.
Otomobilin reklam filmi çekildikten sonra CGI (Bilgisayarla Oluşturulan Görüntü) teknolojisi sayesinde her otomobilin görüntüsü bu araca yansıtılabiliyor ve böylelikle otomobil firması çok daha düşük bütçeyle ve daha fazla zaman kazanarak bir reklam filmi oluşturabiliyor. Ayrıca araç kompakt bir tasarıma sahip olmasıyla çeşitli sahnelerde normal bir otomobile göre daha verimli bir şekilde kullanılabilecek.
Aynı zamanda reklam filmlerinde gerçek otomobiller yerine Blackbird'e yer verilecek olması reklam filmlerinde otomobillerin çok daha farklı yönlerinin gösterilmesine ve daha fazla aksiyon sahnesinin yer almasına neden olacak. Haliyle otomobillerin daha dayanıklı olduğu bu araç sayesinde daha rahat bir şekilde sergilenecek. (Gerçi kimse reklamda otomobilin gerçeğine yer verilmeyince dayanıklı olduğuna inanmaz.)