Türkiye'de
Google'dan sonra en büyük dijital reklam platformu olan Adhood, yurtdışına açılıyor. Türkiye'de bir internet şirketi ilk kez batı Avrupa'da yatırıma soyunuyor. KOBİ'lere dijital iş platformu sağlamak üzere yola çıkan TürkTicaret. net'in girişimi AdHood dijital reklam konusunda medya kuruluşlarına, reklam verenlere ve ajanslara ölçülebilir raporlamalar sunuyor. Ayda ulaştığı 20 milyon kişi sayısı ile Türkiye'de Google'dan sonra en büyük dijital reklam platformu olan TürkTicaret.net'in girişimi Adhood, yurtdışına açılıyor. Dijital ortamda reklamveren ile yayıncıyı buluşturduklarını söyleyen TürkTicaret. Net Genel Müdürü Murat Yanıklar, "Logomuzdaki Robin Hood gibi reklamverenden alıp, yayıncıya veriyoruz. Google ve Facebook teknolojilerini sadece kullandırıyor. Bizse, teknolojimizi de veriyoruz. Biz diğer reklam platformları gibi sadece sonuçları değil teknolojimizi de paylaşıyoruz. Böylece reklam verenlere, medya kuruluşlarına ve ajanslara daha fazla değer sağlıyoruz" diye konuştu. "Bunun için reklamcılığın kalbi olan İngiltere'de deneyimlerimizi artırmak istiyoruz" diyen Yanıklar, "Bu konuda yaygın reklam bağlantılarına girmek birinci hedefimiz. Kurumsal çözümlerde kazanacağımız tecrübe önemli" dedi.
Web.tv herkese açık
Murat
Yanıklar, satın aldıkları web.tv alan adı ile yapacaklarını şöyle özetledi: "Bireylerden kurumlara kadar herkes web.tv alan adını kullanıp kendi içeriğini ve kendi web TV'sini oluşturabilecek. İsteyen 24 saat canlı yayın da yapabilecek. Yaz sonunda başlayacağız. Şu ana kadar 120 bin kişiden talep geldi.