Kulüpteki ekonomik kriz nedeniyle
'FEDA' yılı yaşayan Beşiktaş'ın yüzü, Kartal Yuvaları'ndaki ürün satışıyla gülüyor. Yönetici Metin Albayrak, pazarlama konseptini tamamen değiştirdiklerini belirterek, "
Ekip çalışmasıyla yükselişimiz sürüyor" dedi.
İşte Albayrak'ın ağzından Kartal Yuvaları'nda yaşanan gelişmeler:

Feda Projesi başlangıcı itibarıyla (1 Haziran 2012) ciro bir önceki yıla göre yüzde 136 arttı.

1 ay içerisinde sadece FEDA ürünü satışlarından 4 milyon TL ciro elde edildi.

Forma satışı geçen sezonun satışlarına göre %40 yükseldi.

28 mağaza, 3 mobil tır, 2 e-satış kanalı üzerinden hizmet veriliyor.
HEDEF 40 MAĞAZA

Kısa süre içinde Bağdat Caddesi, VİALAND, Samsun, VİAPORT-BİGMALL mağazaları hizmete girecek. Böylece yerleşik Cadde/ AVM mağazası sayısı 32'ye ulaşacak. Hedef, mağaza sayısını 40'a çıkarmak.

Yurtdışı e-satış sitesi
'bjkshop.com' hizmete açıldı. 'kartalyuvasi.com. tr' e-satış sitesinin altyapısı yenilendi.

Sadece maç günleri çalışan Akatlar Arena, cafe-mağaza konseptine taşınacak ve 7 gün hizmet verecek.
