Türkiye'nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom ve Türkiye'nin bilişim gücü Microsoft Türkiye işbirliği ile çok avantajlı bir proje hayata geçirildi. Bu işbirliği kapsamında "Microsoft Office Ev ve İş 2010" Türk Telekom faturalarına yansıtılacak 24 ve 36 aylık son derece avantajlı taksit seçenekleri ile satışa sunuluyor. Müşterilerin bu kampanyadan yararlanmak için Türk Telekom bayi ve Ofislerine uğramaları veya Kobi Satış Kanalı bayilerinin kendilerini ziyaret etmesi yeterli oluyor.
Kampanya kapsamında, Kobi ve esnaf müşterilerinin ihtiyaçlarına özel olarak oluşturulan paketler, Türk Telekom'un Wirofon gibi yeni nesil katma değerli ürün ve hizmetlerinin yanısıra, bu kampanyaya özel olarak geliştirilen Kobi-Soft Müşteri Takip Sistemi yazılımı hediyesi ile desteklendi. Türk Telekom Kobi ve esnaf müşterileri, Microsoft Office Ev ve İş 2010'u Türk Telekom faturalarında 36 ay için aylık 8.99 TL ve 24 ay için aylık 12.49 TL'ye satın alabilecekler. Wirofon Outlook Eklentisi, e-posta içindeki telefonları algılıyor, aramayı anında başlatıyor
Wirofon için, Microsoft Office Ev ve İş 2010 içerisinde yer alan ve iletişim ile ilgili özellikleri çok geliştirilmiş olan Outlook 2010 içerisinde, entegre olarak çalışabileceği özel bir eklenti geliştirildi. Wirofon Outlook Eklentisi olarak adlandırılan bu uygulama, Microsoft Outlook'taki irtibat bilgileri ve e-postalar içinde bulunan telefon numaralarının özel olarak algılanmasını sağlayarak, Wirofon istemciden bu telefon numaraları ile kolayca çağrı başlatılmasını sağlıyor. Üstelik çok yakında Türk Telekom müşterileri Outlook üzerinden aynı bir eposta atar gibi SMS atmaya da başlayabilecekler. Bu proje için özel olarak geliştirilen ve hayatı kolaylaştıran bu eklenti, ürünler ile birlikte ücretsiz olarak ayrı bir CD içerisinde hediye ediliyor. Kobi-Soft ile işletmelerin performansı, müşterilerin memnuniyeti artıyor
Türk Telekom ve Microsoft Türkiye işbirliği ile yaratılan bu projeye özel olarak tasarlanan yenilikçi ve avantajlı uygulamalardan biri de Kobi-Soft Müşteri Takip Sistemi. Türk Telekom'un Kobi ve Esnaf müşterileri için geliştirttiği bu yazılım, kullanıcının, kendi müşterileri ve müşteri adaylarının bilgilerini saklayıp, ihtiyaç anında bu bilgilere çok kolay ve hızlı bir şekilde erişebilmesini sağlamak esasına dayanıyor ve özellikle KOBİ ve esnafların hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor. Kullanıcıların kendi müşterilerinin bilgilerini düzenli bir şekilde takip edip, onlarla anında iletişim kurabilmek için kullanabilecekleri, çok yakında toplu SMS gönderimine de imkan tanıyarak işyerlerinin kendi reklam ve duyurularını çok kolaylıkla yapabilmesini sağlayacak şekilde dizayn edilen, temel özelliklere sahip bir CRM yazılımı olan 'Kobi-Soft Müşteri Takip Sistemi' yazılımı, yine kampanyadan yararlanan müşterilere ücretsiz olarak Wirofon ile aynı CD içerisinde hediye ediliyor. Kobi-Soft kullanıcılarına nasıl avantajlar sağlıyor?
• Müşteri bilgilerini güvenli bir ortamda düzenli olarak saklıyor.
• Müşteri bilgilerinin sisteme eklenmesi ve bu bilgilerin bulunması hızlı ve kolay oluyor.
• Bilgiler yıllarca saklanabileceği için geçmişteki bilgiler üzerinde arama ve bu bilgilere erişim mümkün hale geliyor.
• Müşteri bilgilerine hızlı ve kolay erişim ile işletmenin performansı artırıyor.
• Düzenli raporlar ile müşteri bilgilerine detaylı erişim sağlanarak işletmenin rekabet gücü arttırılıyor.
• Müşterilerin talepleri daha hızlı bir şekilde cevaplandırılabiliyor. Kampanyaya özel hediye ek uygulamalar CD'sinde neler var?
• Kobi-Soft Müşteri Takip Sistemi Yazılımı
• Wirofon Outlook Eklentisi
• Türk Telekom Kurumsal Ürünler Katalogu
• TTNET İşyerim Kılavuzu
• Microsoft Windows 7 Kılavuzu
• Microsoft Office Ev ve İş 2010 Kılavuzu