CloudArena'nın HotelRunner sistemi üzerinden sunduğu 'sosyal kupon' uygulamasıyla konaklama tesisleri sosyal platformlarda daha etkin bir şekilde var olabiliyor. Rezervasyon yapan müşterilere sosyal medyada paylaşım karşılığında indirim sunan sistem, konaklama tesislerinin doluluk oranlarında da önemli artış sağlıyor.
Konaklama sektörüne yönelik çözümler geliştiren CloudArena, bulut bilişim tabanlı tesis yönetim ve dijital pazarlama sistemi HotelRunner üzerinden sunduğu sosyal promosyon imkânlarıyla sitemi kullanan otel ve konaklama tesislerinin online direkt rezervasyonlarında 7 kat artış sağladı, tesislerin doluluk oranlarında ise ortalama yüzde 27 artış kaydedildi. 'Sosyal kupon' uygulamasını kullanmayı tercih eden konaklama tesisleri, isimlerini sosyal platformlarda daha etkin bir şekilde duyurabiliyor. İlk kez CloudArena tarafından geliştirilen bu sosyal promosyon modeli, internet üzerinden rezervasyon yapan kullanıcılara sosyal medyada yaptıkları paylaşımlar karşılığında tesislerin belirlediği miktarda indirim fırsatı sunuyor.
Sosyal kuponların konaklama tesislerinin direkt rezervasyonlarının artmasında oldukça etkili olduğunu belirten CloudArena Kurucu Ortağı Ali Beklen, "Tüketiciler, pek çok alanda olduğu gibi konaklama alanında da aileleri ve arkadaşlarının dâhil olduğu yakın çevrelerinin fikirlerini göz önünde bulundurarak karar veriyor. Sosyal kupon uygulaması ile rezervasyon yaptırdıkları bilgisini Facebook ve Twitter gibi sosyal medya platformlarında takipçileriyle paylaşan tüketiciler belirli bir oranda indirim alıyor. Böylece konaklama tesisleri müşterilerinin yakınlarına efektif bir şekilde ulaşmış oluyor." dedi.
Online tanıtım işini HotelRunner'a bırakın
Dünyada bir ilk olma özelliğini taşıyan HotelRunner, üyelerinin yıllık tanıtım maliyetlerini ortalama 9 bin dolar azaltıyor. Tesisler, online tanıtım işini HotelRunner'a bırakıp, temel faaliyet alanlarına odaklanabiliyorlar. 'Sosyal kupon'lardan faydalanmaları için de HotelRunner sistemi içerisinden bu özelliği aktive etmeleri yeterli oluyor. Müşteriler, rezervasyon anında, ödeme öncesi indirim teklifini gösteren bir ekranla karşılaşıyor. Sistem, paylaşımları otomatik olarak algılayıp konfirme ediyor ve teklifi kabul eden müşteriler indirimden anında faydalanabiliyor. Konaklama tesisleri, mesajın yayılma hızını ve hangi ağdan, kaç kişiye ulaştığı gibi bilgileri de sistem üzerinden kolaylıkla takip edebiliyor. Sosyal kupon uygulaması, tesislerin bilinirliklerini sosyal medya aracılığıyla artırmanın yanı sıra, tesislerin reklam bütçelerini müşterilere verilen indirimler olarak kullanmalarını sağlayarak müşteri memnuniyetini de yükseltiyor.
CloudArena Hakkında:
CloudArena, konaklama sektörüne yönelik olarak geliştirdiği çözümlerle konaklama tesisi yönetimini ve sosyal pazarlamasını kolaylaştıran, online rezervasyon deneyimini farklı bir boyuta taşıyan bir teknoloji şirketidir. 2011 yılının son çeyreğinde Arden Agopyan, Ali Beklen ve Tolga Yalçınkaya tarafından kurulan CloudArena, kuruluş aşamasında KOSGEB Ar-Ge ve inovasyon desteği almış, 212 Capital Partners'dan yatırım aldığı 24 Nisan 2012 tarihine dek tüm masraflarını özkaynakları ile karşılamıştır. Tamamen 'bulut bilişim' mimarisi üzerine kurgulanmış servislere odaklanan ve ana faaliyet alanı turizm sektörü olan CloudArena, online konaklama satın alma ve yolculuk planlama deneyimlerini basitleştiren ve sosyalleştiren web hizmetleri ve internet yazılımları geliştirmektedir. CloudArena şu anda 'seed round' yatırımını almış, KOSGEB ve TÜBİTAK (Ar-Ge 1507 desteği) tarafından da desteklenen bir şirket konumunda bulunmaktadır.