South Park'a gidiyorum. Hiçbir amacım olmadan. Yoksa var mı?
Minimum PC sistem gereksinimleri:
İşletim sistemi: Windows XP SP3
İşlemci: Intel Pentium Dual-Core E2180 2.0 GHz ya da AMD Athlon64 X2 3800+ 2.0 GHz
RAM: 2GB
Ekran kartı: Nvidia GeForce 8800GT ya da AMD Radeon HD2600XT (512MB VRAM ile Shader Model 4.0 ya da daha iyisi)
Boş disk alanı: 6GB
Bir çocuğun hayal dünyası sınırsızdır. Birçok şey düşünür, sorgular. Kimi zaman okuduğu bir çizgi romandan, kimi zaman da izlediği bir filmden etkilenir, yetişkinlerin kolay kolay fark edemeyeceği şeyleri çıkarabilir. Bunları bir kenarda biriktirmeyi, genellikle de saklamayı sever. Aklında farklı bir şeyler yapmak vardır, ama beklemeyi seçer. Ta ki doğru zaman gelene, eline imkanlar geçene kadar. Belki de South Park'ın yaratıcıları Matt Stone ve Trey Parker da böyle çocuklardı. Beklemeyi seçen, zamanı geldiğinde de fikirlerini tüm dünyayla paylaşan koca çocuklar.
Yıllardır devam eden ve tüm dünyada bir fenomen halini alan South Park dizisi, Matt Stone ve Trey Parker'ın da katkılarıyla oyun olarak karşımıza çıktı. Yapımcı koltuğunda Obsidian Entertainment'ın yer aldığı oyun, aslında 2013 yılında bizlerle olacaktı. Fakat yayıncı THQ'da yaşanan sıkıntılı süreç, birçok oyunu olduğu gibi South Park'ı da etkiledi ve oyuna Ubisoft kucak açtı. Sonrasında da 4 Mart 2014 itibarıyla South Park: The Stich of Truth'u PC, PS3 ve X360 platformları için raflarda görebildik.
İnteraktif bir çizgi dizi
Evet, bu tanım aslında gayet doğru. Zira oyundaki karakterler, onların sesleri, tasarımları ve genel görsellik, televizyon dizisiyle neredeyse bire bir aynı. Kesinlikle yabancılık çekmiyor, "South Park esintili bir oyun" havasına girmiyorsunuz. Aksine, yıllardır izlediğiniz aynı South Park'ın bu kez içinde, size ait bir karakterle yer alıyor; izleyip de güldüğünüz karakterlerle konuşarak, etkileşime girerek seviye atlamaya çalışıyorsunuz.
Hadi git biraz yeni arkadaş edin...
Oyunda, kasabaya yeni taşınan bir ailenin çocuğuyuz. İlk başlarda anne ve babamız bir hayli konuşuyor; "Ne kadar güzel bir yere geldik değil mi, burada her şey var" gibisinden söylemlere girerek bizi neşelendirmeye çalışıyor. Ancak nafile. Karakterimiz konuşmadığı gibi yüzü de gülmüyor. Bunun üzerine kasabadaki çocuklarla arkadaşlık kurmamız için dışarı salınıyor, daha doğrusu evden kovuluyoruz.
+ Bol eğlenceli oyun yapısı
+ Diziye sadık kalınan görsellik ve seslendirmeler
- Karakter sınıfları arasındaki farklar daha belirgin olabilirdi