aMVG ve Anzu’dan oyun içi reklam alanında önemli iş birliği
aMVG ve Anzu arasında gerçekleşen iş birliği sayesinde oyun içindeki sıradan nesneler değerli birer reklam varlığına dönüştürülebilecek.
Türkiye'de adreslenebilir medyada reklam teknolojilerinde bir isim olan aMVG ve oyun içi reklam platformu Anzu.io, oyun içi reklamları adreslenebilir medya ortamına getirmek için iş birliği yapacaklarını duyurdu. İş birliği kapsamında aMVG, 2020'de oyun pazarı büyüklüğü 1 milyar ABD dolarını aşan Türkiye'de, Anzu'nun temsilciliğini üstlenecek. Söz konusu iş ortaklığı yerel markaların mevcut ve potansiyel müşterilerine aMVG'nin Adreslenebilir Medya Platformu TVAdBox ile entegre olan Anzu'nun reklam platformunu kullanarak oyun içinde ulaşmasını sağlayacak. Ayrıca, her iki şirket küresel pazarlara yönelik olarak teknoloji varlıkları konusunda işbirliği yaparak oyunları markalar için birer adreslenebilir medya ekranı haline getirecek.
REKLAM VARLIĞINA DÖNÜŞTÜRÜYOR
Anzu markaların gerçek dünyadaki reklamlarını doğrudan video oyunlarının, e-sporun içine yerleştiriyor ve bu reklamlar mobil cihazlardan, PC'lerden ve oyun konsolları platformundan yayınlanıyor. Anzu'nun bu çözümü, dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği IAB tarafından onaylanmış formatları oyunların içine yerleştirerek, oyunlardaki gerçekliği pekiştiriyor ve oyun içindeki sıradan nesneleri değerli birer reklam varlığına dönüştürüyor.
TEMAS NOKTASI HALİNE GETİRECEK
İş birliği kapsamında, Anzu farklı platformlarda yer alan özel oyun envanterini aMVG'nin mevcut TVAdBox müşterilerine sunacak ve onların oyun içini müşterilere ulaşabilecekleri bir temas noktası haline getirmelerine olanak sağlayacak. Bunun yanı sıra Anzu, aMVG'ye oyun içi reklamı tüm Türkiye'de marka reklamcılarının kullanımına sunması konusunda yardımcı olacak.