Yeni nesil işlere yeni nesil eğitim
Dijital dönüşüm insan kaynağı eğitim modellerini değiştirdi. Gameplay gibi girişimler oyunlaştırma yöntemiyle gönüllü eğitimin uygulanmasını sağlıyor
WORKUP girişimcilik programı 4'üncü dönem mezunlarından Gmply (Gameplay), kurumsal şirketler ve eğitim şirketlerinin kendi interaktif eğitim videolarını hazırlayabilmelerini ve bu videolar üzerinden gerçek zamanlı ölçümleme yapmayı sağlayan bulut tabanlı bir çözüm. HEDEF YURTDIŞI
Gmply, firmaların kullandıkları e-öğrenme alternatiflerinde karşılaştıkları sorunları çözmek için tasarlanıyor. Üstelik kurumlar, interaktif video oluşturma aracını kullanarak, eğitimlerini de oluşturabiliyor. Eğitim videolarında oyunlaştırma kurguları da tasarlanabiliyor ve leaderboard özelliği sayesinde çalışanlar arasında pozitif rekabet sağlanabiliyor. Böylece çalışanların her zaman kaçtığı eğitimler, daha eğlenceli ve keyifli hale getiriliyor. Gmply'in yerel hedefi, eğitim şirketlerinin kurumsal online eğitimlerini oluşturacakları ve müşterilerine lisanslayacakları standart bir araç olmak. Global hedefi ise öncelikle Amerika daha sonra Avrupa ve Uzakdoğu'da aynı şekilde yayılmak. İş Bankası girişim hızlandırma programı Workup dışında Maxis Girişim Sermayesi Fonu ile girişimlere destek oluyor. Bu yıl ilk yatırım Kolay İK'ya yaptı. Mayıs 2017'de İş Bankası'nın ana sponsorluğunda, Kolektif House'da başlatılan program, girişimcilik ekosisteminin önemli isimlerinden Ömer Erkmen'in mentorluğunda, girişim fikrini doğrulamış ve müşterisine ulaşma noktasında olan girişimlerin hızlanmalarına yardımcı oluyor.