Prezervatif genelde istenmeyen gebeliklere ve cinsel hastalıklara karşı kullanılıyor. Son dönemde markalar prezervatife seksi uzatan, daha çok hissettiren gibi daha fazla misyon yüklemeye başladılar. Tabii tüm bunlar tüketimi artırmak için yapılan hamleler. Hele bazı markalar var ki, reklam işini abartıyor; müşterisine 'Bu prezervatifi alırsan bir Don Juan, Herkül olursun' gibi mesajlar veriyorlar.
Şimdi ise prezervatifte söz hakkı sanatta!
Fransa'da Made in Love adlı bir tasarım organizasyonu, 'dünyanın ilk grafik tasarımlı prezervatifleri' olarak tanıttıkları prezervatif modellerini Kiss Kiss Bank Bank isimli kampanya sitesinde tanıttı. Eğer bu ekip, topladıkları bağışlar 15 bin Euro'ya ulaşırsa; sanatçıların tasarladıkları, üzerlerinde çeşitli motifler olan son derece sanatsal dört prezervatif modeli daha üretecek.
Bu ekibin hedefi; sanat ve seksi yakınlaştırmakmış.
Sanatsal prezervatife ihtiyaç var mı bilmiyorum ama fikir enteresan.