Genel olarak yenilenen motoruyla daha fazla güce kavuşan araç, küçük tasarımsal değişimler ve iç kısımda eklenen birkaç özellik ile tutkunlarının karşısına çıkıyor. Otomobilin ön ve arka tamponları yeni tasarımıyla değişti. Önden başlayan karbon fiber ekler, yana doğru uzanıp arkada difüzörde birlikteliği tamamlıyor. Arka difüzöre ise yenilenen tasarımıyla tamamen yenilenen egzoz çıkışı eşlik ediyor. Ön kısımda 20 inçlik jantlarla 255/30 lastikler, arkada ise 21 inçlik jantlar ile 355/25 ebatında lastikler yer alıyor. Aracın iç mekanına bakıldığındaysa, iç mekana hakim tasarım, otomobilin kaporta rengi ile uyum sağlıyor. Kokpitte, kapı yanlarında, ve hatta koltuklarda en ince detaylar düşünülerek özel detaylar eklendi. Orta konsol, gösterge çerçevesi ve kapı tutacakların da ise karbon fiber kaplamalı. İç mekanda dikkat çeken bir diğer özellik ise dijital gösterge panelinin yenilenen yüzü. Grafikler yeniden düzenlenerek daha sportif bir görünüm kazandırıldı. Diğer yandan STRADA, SPORT ve CORSA adlı sürüş modlarına sahip bu araca bir de EGO adlı bir sürüş modu eklendi. Komple kişiselleştirilen sürüş dinamikleri sayesinde 2017 Aventador S'i dilediğiniz gibi yönlendirebiliyorsunuz. Teknik Özellikler ve performans Aerodinamik yapı 1 ps başına düşen ağırlık 2,13 kg ve ağırlık dağılımı 43 (ön) / 57 (arka) Dört tekerden çekiş sistemi 6.5 litrelik, 40 ps'e kadar güçlendirilmiş V12 benzinli motor 0-100 km/s hızlanması 4.4 saniye 6 pistonlu, arkada ise 4 pistonlu karbon seramik fren sistemi Motor: 6.5 lt V12 740 ps 690 nm tork Şanzıman: 7 ileri ISR Performans: 0-100 km/s: 2.9 saniye – Maksimum hız: 350 km/s Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 26.2 / 11.6 / 16.9 / 394 g/km Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4797 mm / 1136 mm / 2030 mm Boş Ağırlık: 1575 kg DİĞER FOTO GALERİLERİMİZ İÇİN TIKLAYIN...