Kısa bir zaman önce, ABD'de "yeni koca" satan bir mağaza açıldı. Mağazanın girişinde, kadınlara, bu seçimde uygulanacak kurallar hatırlatılıyordu: 1) Mağazaya, sadece bir defa girebilirsiniz. 2) 6 kat mevcut. Her kata çıktığınızda, size sunulan kocaların nitelikleri artmaktadır 3) Fakat, dikkat! Her katta ancak bir erkek seçebilir ya da, bir sonraki katta şansınızı denemeyi tercih edebilirsiniz. Geçtiğiniz kata geri dönemezsiniz.
Kadın, katları tırmanmaya başlar:
Birinci katın üzerinde şöyle bir levhaya rastlar: Bu erkekler, iş güç sahibidir.
İkinci kattaki levha, Bu kattaki erkekler iş güç sahibidir ve çocukları severler şeklindedir.
Her kata çıktıkça erkeklerin nitelikleri artmaktadır: Bu erkekler, iş güç sahibidir; çocukları sever ve çok iyi insanlardır.
4. Kat: Bu kattaki erkekler, iş güç sahibi; çocukları sever; iyi insanlardır. Ve ev işlerinde yardımcı olurlar
Kadın, "vay anasına" diye içinden geçirir. "Böylesine nerede rastlarım!" Ama, bir sonraki katta, daha iyi koca bulabileceği düşüncesiyle yoluna devam etmekten de vazgeçmez.
5. katta şöyle yazmaktadır: Satışa sunduğumuz erkekler, iş güç sahibi, çocukları seven, iyi insan, ev işlerinde yardımcı, aynı zamanda romantiktir. Kadın, aradığı bütün özellikleri fazlasıyla bulmuştur ama içinden gelen bir ses "devam devam" demektedir. O da bu sese uyar ve 6'ncı kata çıkar. Orada, şöyle bir levha ile karşılaşır: "Bu kata çıkan, 34 milyon 842 bin 66'ncı kadınsınız. Bu katta satışa arz edilen koca adayı yoktur. Çünkü bu kat, kadınları memnun etmenin asla mümkün olmadığını göstermek için hazırlanmıştır."
Ve sonra.. Aynı sokakta, tam karşıda, bu defa erkeklerin hanımlarını seçebileceği bir mağaza açılır. Aynı kurallar geçerlidir.
1'inci kat levhasında şu satırlar göze çarpmaktadır: Burada seksten hoşlanan hanımlar bulunur.
2'nci katta seksten ve yemek pişirmekten hoşlanan kadınlar sunulmaktadır.
Ve istatistikler, hiçbir erkeğin, ikinci kattan yukarı çıktığını göstermemiştir.