Kişiye
özel tarifeler ve akıllı telefon rekabeti operatörlerin faturalı abone sayısını artırdı. Vodafone'un Tükiye ve 20 ülkede uygulamaya sunduğu Vodafone Red hizmeti 1 yılda 4 milyondan 14 milyona ulaştı. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan yardımcısı Ender Buruk, Red'lilere Mayıs 2013'teki lansmanlarından bugüne toplam 164 milyon TL maliyet avantajı sunduklarını söyledi. Buruk, "Ekim 2010'da hayata geçirilen Red, Vodafone'un "Dijital Dönüşüm Hareketi" kapsamında yenilenirken, yaz boyunca birçok avantaj sundu. Vodafone Red'liler yurtdışını ek ücret ödemeden arayarak, yurtdışına çıktıklarında tarifelerini özgürce kullanarak 164 milyon TL'lik tasarruf elde etti" diye konuştu. Ender Buruk, Türkiye'nin Red servislerinde elde ettiği başarıyla diğer ülkelere ilham kaynağı olduğunu söyledi.
DİJİTAL DÖNÜŞÜME DESTEK
İletişim hizmetlerinde dijital dönüşüm hedefiyle Türkiye'de doğan Vodafone Red'in başarısının global lansmanlara da örnek olduğunu hatırlatan Buruk, şöyle konuştu: "20 ülkede Vodafone Red tarifeleri dijital dönüşümün lokomotifi oldu. İlk 6 ayda 478 milyon liralık yatırım yaptık. Ürün ve servislerin gelişmesinde "duran tarife" ve "devreden tarife"nin etkisi görülürken, Vodafone Smart Power gibi kampanyalarla mobil internet kullanımını da artırdık."